I’m back ladies!

Onderstaande blogpost is geschreven op 21 april 2015. Helaas is dit nooit gepubliceerd. Vanaf vandaag, 1 juni 2015, ben ik terug en neem ik jullie weer mee in mijn leven.. Lees je mee :)?

eat-sleep-blog-repeat-womens-box_large


Het is al even geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord. Ik lag er namelijk een beetje uit met de blog. En dat terwijl ik klaar ben met school en in principe meer vrije tijd heb..

Ik zal je uitleggen wat er speelt, ga je er even voor zitten?

– Eind februari kreeg ik weer mijn geliefde migraine aanval (sinds een lange tijd) + hield ik er dagelijks flinke hoofdpijn aan over. Ik stond op met hoofdpijn en ging ’s avonds naar bed met hoofdpijn. Mijn motivatie voor sporten raakte ik kwijt en ik dook haast elke middag mijn vertrouwde bedje in. De laptop was altijd mijn grote vriend maar ook die liet ik links liggen..

Na enkele weken besloot ik daarom een update alarm te plaatsen. Hier in vertelde ik dat ik voortaan 4 dagen zou gaan bloggen, waar helaas niet veel van gekomen is.. Inmiddels heb ik sinds 1 april niks gepost en zie ik mijn bezoekers hard achteruit gaan..

Maar wat te doen met de blog.. Opgeven? Het weer oppakken?

Nou ik ben absoluut geen opgever dus die keuze schrapte ik al snel weg! Doorgaan dan? – JA het liefst wel.

De vraag voor nu is, hoe wil ik het gaan doen. Wat wil ik precies bereiken met de blog?

– Ik denk dat het leuk is om wekelijks mijn photo diary aan te houden en daarnaast minstens 1 blogpost per week. Het kan dus ook zo zijn dat ik 3 of 4 blogposts publiceer! Dit ligt aan mijn mood en de tijd die ik heb.


So don’t you worry ladies; ik ga weer vrolijk door met bloggen ❤

liefs maureen

3 gedachtes over “I’m back ladies!

Plaats een reactie