Markthallen Rotterdam | plog.

Vrijdag 5 juni bezochten Elisa, haar ouders en ik de markthallen in Rotterdam. Elisa en ik waren hier nooit eerder geweest en waren zeer benieuwd. We maakten een aantal foto’s die ik in deze blogpost graag met jullie wil delen. Kijk je mee 🙂 ?

IMG_5290


IMG_5263

IMG_5266

Het enige wat ik had gekocht in Rotterdam was een mini skull gevuld met vodka. Tot nu toe heb ik de zelfde skull in een groot formaat en heb ik ook een mini zwarte skull candle <3.


IMG_5271

IMG_5270

Bij een fruit kraam in de markthallen kwamen wij vele onbekende fruitsoorten tegen. Elisa was erg benieuwd naar de smaak van dragon fruit. Eenmaal geproefd viel het vies tegen. Het was niet vies, maar het was ook zeker niet lekker. Weten we dat ook weer!


IMG_5284

IMG_5276

We aten met zijn vieren bij de griek en namen als toetje Churros en watermeloen. Dit kochten we nog snel bij de kraampjes voor dat deze om 21.00 uur sloten. Ofcourse moesten de donuts ook op de foto. En nee, deze aten we niet direct op. De De donuts namen we kwijlend mee naar huis :).


IMG_5353

Heb jij de markthallen al bezocht? 

Plaats een reactie